Zadzwoń lub napisz
Kontakt w języku polskim:
691 722 502
Kontakt w języku polskim, angielskim
i rosyjskim:
691 903 101
Dane do przelewu:
LEGALO ALDONA MARTYNKO
NIP: 844-119-91-24
REGON: 525817542
Numer konta:
Santander Bank 86 1090 2776 0000 0001 5470 0656
Tytuł przelewu:
Imię i nazwisko lub nazwa firmy + wybrana usługa
​
RODO
Klauzula informacyjna dla klientów
Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporzÄ…dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwiÄ…zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepÅ‚ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysÅ‚ugujÄ…cych Pani/Panu prawach z tym zwiÄ…zanych.
1. Cele i podstawy przetwarzania:
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bÄ™dÄ… na podstawie obowiÄ…zujÄ…cych przepisów prawa – w szczególnoÅ›ci art. 6 ust. 1 lit. b, c oraz f RODO oraz na podstawie udzielonych zgód w celach:
a) pomocy w legalizacji pobytu i zatrudnienia na terytorium RP
b) pomocy w uzyskiwaniu nr PESEL i zakładaniu konta bankowego;
c) uzyskania odpowiedzi na przesłane zapytanie/uzyskania kontaktu w ramach prowadzonego formularza kontaktowego,
d) archiwalnych.
2. Kategorie danych, które przetwarzamy:
Aby realizować powyższe cele, przetwarzamy poniższe dane:
a) dane niezbÄ™dne do pomocy w legalizacji pobytu i zatrudnienia – m.in. imiÄ™ (imiona) i nazwisko, nazwisko rodowe, imiona rodziców, data urodzenia, stan cywilny, obywatelstwo, miejsce urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), numer paszportu (skan paszportu), wiza (skan wizy), seria i numer karty Polaka, nr PESEL, dane pracodawcy, dane pracodawcy, miejsce wykonywania pracy
b) dane niezbÄ™dne do pomocy uzyskiwaniu nr PESEL – m.in. imiÄ™ (imiona) i nazwisko, adres zamieszkania (adres do korespondencji), pÅ‚eć, data urodzenia, kraj urodzenia, kraj miejsca zamieszkania
3. ŹródÅ‚a pozyskiwania danych:
Wszelkie dane pozyskiwane sÄ… w nastÄ™pujÄ…cy sposób:
- informacje podawane dobrowolnie i bezpoÅ›rednio przez PaÅ„stwa (np. w formularzu kontaktowym, poprzez wymianÄ™ wizytówek, podczas rozmowy telefonicznej, podczas Å›wiadczenia usÅ‚ug);
- ze źródeÅ‚ powszechnie dostÄ™pnych, w szczególnoÅ›ci baz i rejestrów: Centralnej Ewidencji i Informacji o DziaÅ‚alnoÅ›ci Gospodarczej (CEIDG), Krajowego Rejestru SÄ…dowego (KRS), bazy REGON;
4. Odbiorcy danych:
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bÄ™dÄ… również organy paÅ„stwowe w zakresie wykonywanych zadaÅ„.
zastrzegamy sobie prawo ujawnienia wybranych informacji dotyczÄ…cych PaÅ„stwa wÅ‚aÅ›ciwym organom bÄ…dź osobom trzecim, które zgÅ‚oszÄ… żądanie udzielenia takich informacji, opierajÄ…c siÄ™ na odpowiedniej podstawie prawnej oraz zgodnie z przepisami obowiÄ…zujÄ…cego prawa.
5. Przekazanie danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej:
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
6. Okres przechowywania danych osobowych (okres, przez który dane osobowe bÄ™dÄ… przechowywane, a gdy nie jest to możliwe, kryteria ustalania tego okresu):
Pani/Pana Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji usługi lub do czasu cofnięcia przez Pana/ią zgody.
7. Prawa dotyczÄ…ce danych osobowych:
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia oraz prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto posiada Pani/Pan także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed cofnięciem zgody, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
Powyższe prawa mogą zostać zrealizowane w formie np. oświadczenia złożonego na piśmie.
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.
8. Przetwarzanie zautomatyzowane i profilowanie
Pani/Pana dane nie bÄ™dÄ… przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
9. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych:
Podanie przez Pana/Panią danych ma charakter dobrowolny, jednak konsekwencją nieprzekazania wymaganych danych uniemożliwi realizację usługi
10. Zmiany polityki prywatności
Polityka Prywatności jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana